Keskiviikkona tytöt kävi rokotuksilla, tällä kertaa vuorossa olivat kennelyskärokotukset. Annin vuoro oli ensin, Annihan blokkasi heti pöydältä kissannatturat eikä sitten mikään muu kiinnostanutkaan. Hieman mua hätkähdytti kun Juha kuunteli niin tarkkaan Annin sydäntä mutta ei siellä mitää ollut kun sanoi että hyvältä kuulostaa. Annillehan saa tehdä mitä vaan kun on namia tulossa. Sitten Anni autoon ja Nessa autosta. Nessa painoi tutkimushuoneeseen niin että seinät paukkui! Nessalla kun on pitkä ja todella tuuhea häntä ja kun se heiluu, niin siinä heiluu koko peppu joten häntä osuu seinään aina. Mutta olihan huoneessa ihmisiä! Pöydällä Nessa oli kauniisti ja Juha kehuikin että onpas harvinaisen hyväluonteinen hoffi! Nessa roplattiin hyvin ja lopuksi Juha silitteli Nessan päätä, Juhan naama oli Nessan kuonosta n. 10 cm päässä ja hän katsoi Nessaa silmiin ja sanoi että kovin moni hoffi ei hyväksyisi että täysin vieras mies katsoisi silmiin näin tiiviisti, ne kuulemma nappaisi. Ja jälleen Nessa sai kovasti kehuja. Siinä sitten yleisesti keskusteltiin Nessasta ja hoffeista ja mulle tuli tosi hyvä mieli että täysin vieras mies noin kehuu Nessan luonnetta. Kyllähän mä tiedän että Nessa on luonteeltaan aivan poikkeuksellinen - se on erittäin ystävällinen vieraille ihmisille mutta löytyy sitä hoffin vahtiviettiä kuitenkin. Lisäksi Nessa on helppo koulutettava, no se on hieman ohjaajapehmeä koska minä olen sille kaikki. Sisälläkin se kulkee koko ajan mun perässä, minua ei päästetä silmistään hetkeksikään.

Huomenna lauantaina pitäisikin mennä täällä Mäntässä mätsäriin molempien koirien kanssa ja sunnuntaina onkin sitten Harjavallan näyttely.