Mitähän tässä on viimeksi tapahtunna ...? ÖÖ .... Viime viikonloppu meni Tervakoskella hoffimaisissa meiningeissä. Lauantaina olin toisena kehäsihteeri evl-avo -luokissa. Siitä hommasta mä sitten tykkään kun hullu puurosta! Oli mukavata seurata koirakoiden työskentelyä vaikka ei kauheesti hyviä tuloksia tullut. Tuomarina oli Hannele Pörsti, ei sieltä ihan lepsuimmasta päästä. Piffeillä meni enemmän kuin hyvin: joukkuekisan voitto, voi-luokan voitto, avo-luokan toinen ja neljäs sija, evl-luokan kolmonen ja alo-luokan kolmonen sekä vuoden tulokas -titteli tälle aloluokan kisaajalle. Huisia! Hoffeja tokoili hieman vajaa 50 kpl.

Sunnuntaina oli sitten vuorossa näytelmät.  Hoffeja oli reilut 250 kpl! Ja täälläkin tuli Piffeille menestystä: nuorten urosten sekä junnu-urosten luokkavoitot sekä narttupentujen 3:s sija! Hienoa. Olin paikan päällä Nupun kanssa. Otin Nupun ihan testimielellä mukaan eli tuleeko massu kipeeksi illalla eikä tullut! Hienoa sekin!

Nuppu on siis voinut hyvin. Neitonen on jopa lihonut hieman josta olen tosi onnellinen. On ollut kovin leikkisällä päällä, riehunut Annin kanssa ja leikkinyt jopa itsekseen eli tappanut karvatyynyä. Ai niin, Nuppu on keksinyt että kärpänen on aika pelottava otus .... Eilen illalla ei suostunut tulemaan makkariin kun siellä oli kärpänen. Mun oli se kärpänen sitten pakko tappaa ja näyttää Nupulle et nyt henki läks. Ja tietysti se kärpäsvainaa tippu lattialle ja Nuppu äkkiä pakitti et juma nyt se tulee päälle .... Neiti oli kyllä kovin epäilevän näköinen mennessään makuupaikalleen.

Keskiviikkona käytiin Jennin ja Kaisan kans vetämässä pienet treenit. Kaisa oli tuonut pullat sillä heillä meni tosi hienosti Viron reissu, sekä Peppi että Prada kunnostautuivat näytelmissä. Prada oli jopa RYP1. Annin reenit meni vähän penkin alle, ja mulla alkoi vähän hihat kuumeta, sai laskea muutaman kerran kymmeneen kun tyttö ei kuuntele ollenkaan ja arpoo liikkeet. Otin molemmilla koirilla sitten ihan sitä että kun lähdetään perusasennosta liikkeelle niin se katse pysyy mun silmissä eikä jossain muualla. Molemmille on näköjään tullut se tapa että perusasennossa on hyvä kontakti mutta liikkumiskäskyn jälkeen kontakti tippuu. Nyt siis heti ekasta askeleesta palkka jos kontakti pysyi, muussa tapauksessa liike seis ja uudelleen. Molemmille meni heti jakeluun, onneksi.

Huomenna lauantaina mennään Jennin kans treenaan. Mun on pakko saada toi Anni kisakuntoon, neiti täyttää 3 vee eikä vieläkään ole kisakunnossa - hyi mun laiskuutta!!