Tänään reffattiin Päivin kanssa vanhassa tutusta parkkiksella ja minä otin Annilla sivulletuloja ja paikallaistumista ja Päivi kulki Ruususen kanssa ohitse. Vaikka oli tytsyn kolmas kerta remmissä, niin tosi hienosti meni heti Päivin luo kun remmi kiristyi :) . Paavo tuli myöskin treenailemaan ja meni tosi läheltä Anniakin ja Anni istui tosi hienosti sivulla ja tapitti. Sitten Ruususen vuoro tuli taas ja koska mulla loppui sitten nampat, niin laitoin koirat autoon ja seisoin yksin kun P-tiimi kulki viereltä. Taisin olla Paavolle aika kova häiriö, vilkuili minua jatkuvasti mutta hienosti meni kutsusta Päivin luokse. Täytyisi nyt alkaa kunnon treeni että päästäisiin ensi kesänä Annin kanssakin tokokisoihin. Iltalenkin tein sitten vielä koiran kanssa. Nupulla on sitten tosi hyvä muisti. Meillä oli aamulla vähän erimielisyyttä yhdestä paperinenäliinasta jonka joku fiksu ihminen oli heittänyt maahan. Nuppu oli ihan väkisin sitä mieltä että se on saatava ja mua ei moinen kiinnostanut yhtään. Iltalenkillä kun tulimme samasta paikkaa, niin sopivalla kohtaa Nuppu tempaisi kohti sitä paikkaa jossa räkäpaperi oli ollut aamulla, mutta ähäkutti, joku muu koissu oli varmaan sen syönyt - onneksi.

Tänään yritin taas ilmoittautua sinne tokokisaan ja nyt sinne oli kotisivuille tullut merkintä että Koiramme-lehdessä oli ollut väärät ilmopäivät, niinpä tietysti. Nyt mä en sitten varmaan enää muista sitä kun se ajankohta on...