Anni-tyttö se osaa yllättää - nyt tosin erittäin epämiellyttävä yllätys.... Aloitti nimittäin valeraskautensa 3 viikkoa myöhässä. Kyllä osasi sitten ajan valita. Ihmettelin kyllä Tanskassa et minkä vuoksi se niin kovasti läähättää. Kotona se sitten iski päälle hetmiten. Keskiviikkona kävin tyttöjen kanssa kentällä reenaan. Nessalla ihan seuruuta ja maahanmenoa (tähän olen ottanut pienen liikkeen eteenpäin kun neiti on maassa) ja Annilla BH-kaaviota. Joo-o, neiti lähti seuraan sitten kuin ois ollut sunnuntaikävelyllä - en saanut tyttöön kontaktia sitten millään. No, otin liikkeestä istumisen, tähän minun tarvitsi sitten pysähtyä ja antaa toinen käsky. Ja kun sitten kävelin sen 30 askelta ja käännyin, niin Annihan juoksi saman tien vauhdilla mun luokse. Muutaman epäonnistumisen jälkeen sain kuin sainkin sen pysymään siellä, lisäämällä aikaa aina hieman. Liikkeestä maahanmenossa tarvitsi toisen käskyn. Ja luoksetulossa tuli iloisesti eteeni ja ihan vinoon. Ja toisella kertaa sivulle vinoon. Liikkeelle lähdössä jäi istumaan paikoilleen kunnes hoksasin ottaa käskyksi hyvin innostavan "mennään". Tästä seurasi sitten taas se että lähti mukaan hienosti, otti jopa hypyn alkuun mutta kontaktista ei tietoakaan. Juoksemisosuudessa siirtyi mun oikealle puolelle.  Että hyvin menee .

Eilen Annin olo oli jo niin vaikea että mietin jo BH:n perumista. Se on nimittäin sunnuntaina. Mutta taidan kuitenkin käydä sen kanssa lauantai-iltana vähän reenaamassa vielä kentällä. Sain sitä onnistumaankin jonkin verran. Huomenna sitten päätän et lähdetäänkö edes yrittämään. Olen aloittanut homeopatiakuurin ja vähentänyt reippaasti ruokaa ja tänään olo hänellä olikin sitten jo hieman parempi.

Nessa oli sitten tänään päivällä ottanut keittiön työpöydältä mun silmälasit. Olivat aika murheellisen näköiset sen tuunauksen jälkeen. Eilen kun tulin kotiin, niin lipaston päältä oli otettu kakkapussirulla ja levitelty se ympäri kämppää, lattialla oli myös sohvan selkänojatyynyt. Viime viikollahan neitonen tuunasi mun kännykän.

Heinäkuussa Nepalla onkin näyttely joka viikonlopulle. 11.07 siis Riihimäki (siellä 6 hoffia), 18.07 Hesa (tuomarina puolalainen, tämän vuoksi ilmoitin Nepan sinne) ja heinäkuun lopulla sitten Tervis. Tänään ilmoitin Nepan myös Nokian ryhmikseen pentuluokkaan.