Niin se meni 3 viikon loma aika hujauksessa ja pentutohinoissa. Lopun lomani pidän syksymmällä kun ilmatkin on suotuisammat. Tänään sitten sai ajella Pirkkalaan ja mun kännyn kello oli vähän etuajassa joten olin töissä jo ennen klo 7. Ihmettelin kun ei porukkaa ala tulla töihin kunnes tietsikan näytöltä huomasin et kello oli 7! Veikko otti tälle viikolle vapaapäiviä joten hän oli tänään koirien kanssa kotosalla. Huomenna mulla on etäpäivä ja loppuviikko varmaan taas Pirkkalassa sitten.

Tänään madotettiin koirat uudelleen, tytöt söi hienosti tahnansa mutta jätkän kanssa sai tehdä vähän töitä - hän oli sitä mieltä että pidä tahnas. Leikattiin myös pentujen kynnet, Veikko piti sylissä ja mä leikkasin. Jokaisen pennun kanssa meinasi tulla ekaksi hiki mutta rauhoittuivat sitten syliin joten sai ne hyvin leikattua. Mä kun en ole siinä mikään nopea, tarttee kattoo läheltä ettei vaan mene hermoon ..... Pennut muuten punnittiin eilen, jätkä ja tummablondityttö painoivat 2.8 kg ja merkkarityttö ja itku-iita painoivat 2.6 kg.

Oli niin mukava tulla kotiin tänään kun menin olkkariin ja sanoin että Hei pennut, niin itku-iita ponkas heti jaloilleen ja aloitti sen päiväisen vinkunan - loputkin sitten nousivat ja hännät heiluen mua vastaan <3

Onneksi tänään oli pikkuisen viileämpi päivä (+27) ja pilveilikin niin ei tartte koirien kärvistellä kuumuudessa. Tarttis ostaa niille ne viilennysalustat mut mä luulen et kyllä tämän kesän helteet alkaa olla jo tässä vaikka viikonlopuksi taas luvattiin super-helteitä :(

Pennuilla jo hampaat tuntuu tosi terävinä ja voi että kun yrittävät purra kaikkea ..... Ja itku-iita tuli pentulaatikosta yli, täytyy taas korottaa oviaukkoa ;)

Pennut saivat taas tänään "tekomaitoa" ja kun vein tassin tonne pentulaatikkoon niin heti siinä oli 4 kuonoa latkimassa innokkaasti. Tolle tummalle blonditytölle näyttäisi tulevan samanlainen turkkipehko kun Nessalla oli pienenä, nyt jo tuntuu huomattavasti muita tuuheammalta vaikka kaikilla sitä turkkia on ihan kiitettävästi.

Kuvia laittelen kun kerkiän otella, viimeistään viikonloppuna.