Aamusella Nupsukkainen oli kyllä täysin normaali :) ja yön nukkui hyvin, niinkuin kyllä edellisenkin yön. Töistä kotio tultaessa tuntui että se oli jotenkin vaisu ja mä heti roplaileen mahaa ja kyseleen että minkälainen Nuppu on ollut. Mutta on se vanha sama Nuppu, ruoanvarasteluyrityksistä päätellen.... Iltasella heitin tytöt Veskaan ja lähdin koissujen kanssa Toivioo kierteleen. Nuppu kyllä kovasti meni pitkin ojia ja peltoja ja minä perässä rämmin kun ajattelin että hakee kakkohätäpaikkaa - ei tehnyt. Mua alkoi hieman jo jänskättää että mikähän on homman nimi? Pesulla koittelin sen mahanalusta ja tuntui kovalta käteen mutta niin tuntui Annin maha ihan samanlaiselta - oonkohan mä jo ihan vainoharhainen ..... Sitten mun oli pakko lähteä tonne pihalle katseleen näkyykö siellä kasaa. Ja kun aikani kiersin niin löysin! Oli ihan tuores kasa ja vähän tikkuja (tai rustoluuta) joukossa, vähän limainen kasa. Hyvä että en hyppinyt ja huutanut ilosta tuolla pihalla. Olisi naapurit ajatelleet että nyt se sitten sekosi täysin.....