Nuppu alkoi hienosti toipua koettelemuksistaan mutta eilen huomasin sen pissassa verta. Tämä tarkoittaa nyt sitä että Nuppua ei enää tutkita eikä hoideta vaan neiti pääsee sateenkaarisillalle. Tänään neiti on pissannut silkkaa verta mutta koska neiti on vielä kovin virkeä - tosin hieman voimaton, haluan viedä Nupun tuonne vakkarieläinlääkäriin lopetettavaksi. En halua viedä Nuppua päivystävälle eläinlääkäriasemalle lopetettavaksi vieraaseen paikkaan. Olen nyt antanut Nupulle kipulääkettä ihan tuon veren vuoksi - mitä sen nyt enää on väliä. Neiti on huomattavaslti kuivunut, juo kyllä hyvin paljon mutta aivan järkyttävän tuntuinen käteen kun lihaksia ei ole enää missään.

Toisaalta olen hyvin huojentunut että tuli tämä "takaisku", nyt oli vihdoin pakko tehdä tämä ratkaisu. Olen Nuppua katsellut sillä silmällä jo jonkin aikaa mutta koska neiti on ollut hyvin pirteä, olen toivonut että kyllä tämä tästä. Tässä juuri mietin joku aika sitten kun Nuppu on ollut hyvinhyvin hellyydenkipeä neiti että mitähän tämä on ja ajattelin että ei kai neiti nyt jätä jäähyväisiä ..... Mutta niitähän se sitten on jättänyt tämän viimeisen pari viikkoa.

Ikävä jää ja kova ja tämä on erittäin raskasta aikaa minulle ja lapsille ..... Mutta nämä ovat tiedossa jo silloin kun koiran ottaa että jossain vaiheessa siitä joutuu luopumaan.