Alkaa pikkuhiljaa tuo jatkuva sataminen ottaan päähän. Koirat kurastuu ja on niin pimeätä. Vaikka en talvessa niin erityisemmin välitäkään niin kyllähän lumi tuo valoisuutta.

Eilen olin Nessan kanssa taas Piffien hakutreeneissä. 3 maalimiestä - 2 äänellä ja yksi ns haamu eli mm näyttäytyi jonka jälkeen käänsin Nessan ja mm käveli pidemmälle. Kaikkihan ne sieltä löytyivät. Tästä lajista Nessa tykkää myös ylikaiken mutta tätä teemme vaan ihan motivointina. Jälkeenpäin jälleen kahviteltiin, olin leiponut mustikkapiirakkaakin. Saatiin kahveelle myös yksi sienestäjäkin. Mies kysyi että missä meidän koirat on kun autoista ei kuulunut yhtään mitään ;).

Kävi tosi hieno tuuri mulla, olen nimittäin jo pitkään halunnut erästä "taulua" ja eilen poikkesin hakutreeneihin ostamaan hylamaitoa. Ja tässä mun onnellisuuteni sitten on:

koira-normal.jpg

Tänään käytiin vielä sieniä katsomassa kun oli päivällä aikaa, aamupäivän nimittäin leivoin. Tässä onnellisista koirista kuva

koirat-normal.jpgäy

Samalla katsastettiin uusi jälkimaastoja. En kyllä voi muuta sanoa että täällä on upeat maastot, niin hakuun kun jälkeenkin. Ja kaikki metsätiet ovat tosi hienossa kunnossa, ei ole rapaa tai kuoppia. Täytyykin keväällä pitää täällä Piffien kevätpäivät, toivottavasti Nessallakin olisi silloin pentuja niin tulisi paljon pennunrapsuttajia samalla!