Tänään siis PITI olla Valkeakosken toko mutta kuinka ollakaan, viime yönä Nupsukkainen taas herätteli massunsa vuoksi .... Eli toko jäi sitten suosista väliin. Massu rauhoittui kun keitin kaurapuuroa ja syötin sitä piimän kanssa. Voi mun neitirukkaa. En voi ymmärtää mistä tuo maha taas tuli kipeäksi, ruokinta on ollut normia, ei oo ollut stressiä ja olen muutenkin ollut tarkka siitä mitä koira syö. Mua alkaa nyt vaivata nuo kanankaulat, josko ne eivät ole enää neitoselle sopivia .... Mutta Jenni ja Rolle sekä Kaisa ja Pinni tokoilivat molemmat ykköstuloksen, Kaisa ja Pinni olivat vielä luokkansa 4:siä pisteillä 183.5 ja kp. Jenni ja Rolle saivat 162.5 pistettä. Hyvä meidän treeniryhmäCool

Helatorstaina olikin sitten stabipäivä Kaijan, Villen ja Simon kesäpaikassa Espoon Suvisaaristossa. Ilma suosi ja porukka oli mukavaa. Tosin Anni ei juurikaan osaa nauttia isosta koiraporukasta joten viihtyi suurimman ajan mun sylissä tuolissa. Välillä innostui toki juoksemaan muiden kanssa. Se on kun ei oo Annilla ollut juurikaan koirakavereita joiden kanssa olis leikkinyt, Jesse ja Toffo ovat ainoat leikkikaverit.

Nuppua olen treenannut tiheästi ja sillä on kaikki liikkeet tosi hyvin hallinnassa, erityisen ylpeä olen sen seuruusta. Toivottavasti me vielä päästään kokeeseen hakemaan ne pari ykköstä ja sitten koira saa jäädä lopullisesti sairaseläkkeelle. Treenataan sitten vaan omaks iloks.